czwartek, 4 sierpnia 2022

Ja coraz bardziej zmęczony egzystencją


7 komentarzy:

  1. Brakuje tu Ciebie, Lómendilu:

    http://tolkniety.blogspot.com/2022/08/omentielva-nertea-dzien-1.html

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie wiem, czy mnie gdziekolwiek brakuje, świat chyba jest lepszy beze mnie...

      Usuń
  2. Zobacz co Cię ominęło (niestety)

    http://tolkniety.blogspot.com/2022/08/omentielva-nertea-dzien-4-pod.html

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Trójjęzyczny hymn do Elbereth! Jakże chciałbym go poznać! Pisałem kiedyś artykuł o Maryi w liturgii i Vardzie, wydawcy chcieli kilku poprawek, na które nie chciałem się zgodzić, i wszystko przepadło... Została tylko wersja z "Aiglosu".

      Usuń
  3. Zastanawiam się, czy mógłbym pomóc przy łacińskim tekście, nie językowo nawet, ale liturgicznie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Są dwa teksty łacińskie. Na nielegalu sobie większość spisałem, ale nie ręczę, że jest to idealna kopia. Musimy poczekać na publikację w najnowszym "Vinyar Tengwar". W czasie konferencji zostaliśmy zobowiązani do zachowania sekretu co do szczegółów tekstów. Jedyne, co mogę powiedzieć, że tam na moim blogu jest polski przekład głównego tekstu sindarińskiego-quenejskiego-łacińskiego.

      Usuń
    2. Dzięki za to, przynajmniej wiadomo, gdzie szukać wydania.

      Usuń