piątek, 24 kwietnia 2020

I znowu, ale tylko połowa

Zmęczone są me oczy od patrzenia w górę...

4 komentarze:

  1. Nie znam się na Psalmach ani też na mitologii zdaje się celtyckiej według której Annwfyn ( Wikipedia mi powiedziała ) to kraina gdzie nie ma chorób, ale przecież to tylko zmęczenie od czego? od wypatrywania tajemnych kształtów w obłokach w czasie gdy elfy śpiewały swoje lamentacje? Czego to wypatrywały twoje oczy w górze? Pośród suchego listowia w lesie zakwitły zawilce i kaczeńce nad wodą :)

    OdpowiedzUsuń
  2. To cytat z proroka Izajasza: https://undometindome.blogspot.com/2020/02/nie-mam-siy-na-modlitwie.html

    OdpowiedzUsuń
  3. A, dziękuję, powinnam poczytać więcej Biblii. Pomyślałam że jak tylko pół to nie dotyczy drugiej części wersetu. Musiały być bardzo zmęczone te oczy. Ja dzisiaj też stałam na progu i patrzyłam w górę czy będzie padało, ale zmarzłam i katar mnie zmógł. I gdy tak stałam i patrzyłam jak drzewa kołyszą się pod naporem wiatru przyszła mi czy z wiatrem przyleciała myśl - drzewo i kamień - co jest stworzeniem a co rzeczą? Zapewne założenia mojego rozumowania są błędne.

    OdpowiedzUsuń