czwartek, 11 listopada 2021

Prezent od świętego Marcina

Z psem jest wszystko w porządku. Nie kuleje, chodzi normalnie, jest może troszeczkę zestresowany. Chwalcie Pana u świątyni bram!

Zastanawiam się, czy dziś w tym kraju odprawia się gdzieś msza o świętym Marcinie, który żył i świętym został wiele wieków przed powstaniem Polski. I w dalszym ciągu uważam, że śpiewanie hymnu państwowego w czasie mszy jest jej bezczeszczeniem.

Dziś także rocznica uwolnienia z rąk katolickich wrogów, którzy chcieli mnie zabić na liturgia.pl. Pan ocalił moje życie od śmierci.

Wczoraj kupiłem dwa rogale świętomarcińskie po 10 zł, bo były wybrakowane, ostatnie z partii. Normalna cena to 12,50 zł i według mnie to jest zdzierstwo.

10 komentarzy:

  1. Najlepszego, niech Patron wyprasza samo dobro :kwiatuszek:

    U nas rogale w granicach 40 zł za kilo, na kilo wchodzą cztery duże sztuki, czyli rogal w granicach 9-10 zł.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To ciekawe. U nas były zawsze na sztuki, pamiętam, że kiedyś chyba za 5 zł można było kupić 2, ale może coś mi się myli. W każdym razie te 'wybrakowane', które kupiłem, były bardzo dobre.

      Usuń
  2. Cieszę się, że z pieskiem dobrze. Jak na liturgia.pl można kogoś zabić?Tak tyle za rogalika to zdzierstwo. Zapomniałam poszukać przepisu więc upiekłam dzisiaj rano tylko bułki maślane.O św Marcinie nic tu w kościele nie było, emocjonalnie do spraw duchowo politycznych. Cieszę się, że Pan ocalił cię od śmierci bo nie byłoby bloga

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chyba kiedyś robiłem bułki maślane z rodzynkami, dziś za to do kolacji zjadłem sobie angielskie ciasteczka maślane, tak zwane shortbread, ale nie powiem, żeby mi szczególnie smakowały.

      Usuń
    2. Annael, to nie są takie zwykłe rogaliki :D. Ceny są bardzo różne tu u nas. Wiele też zależy od wielkości rogala (jak kupujemy dla gości to liczymy tak mniej więcej dwa na trzy osoby).

      Też się zastanawiam jak można zabić na liturgia.pl. I czy w takim razie mój mąż się jakimś cudem uchował? Bo kiedyś też tam pisywał.

      Usuń
    3. Wolę nie wracać wspomnieniami do liturgia.pl. W każdym razie działa tam bojówka Hunów, którzy uważali się za jedynych prawdziwych katolików.

      Usuń
  3. Najlepszości. Pomodliliśmy się dziś za wszystkich znanych nam Marcinów, więc chyba też się załapałeś :).

    OdpowiedzUsuń