sobota, 30 stycznia 2010

Siedmiu wspaniałych

Celtycka modlitwa do archaniołów.

Niech Gabriel będzie ze mną w niedziele, i moc Króla niebios.
Niech Gabriel zawsze będzie ze mną, aby zło nie miało do mnie przystępu, ani żadna niedola.

Michała w poniedziałek przyzywam, o nim pamiętać chcę.
Z nikim go porównać nie zdołam, tylko z samym Jezusem, Synem Maryi.

Jeśli to wtorek, wspominam Rafała: zanim koniec nadejdzie, niech mi dopomaga,
On, jeden z siedmiu,  którego błagam, tak długo, jak długo żyję na tym ziemskim padole.

Niech Uriel będzie ze mną w środy, opat wielce czcigodny,
Niech broni od ran i niebezpieczeństw, i od wzburzonego morza.

Sariela we czwartek przyzywam, przeciw gwałtownym morskim falom,
Przeciw wszelkiemu złu, które do nas się zbliża, przeciw każdej chorobie, która nam grozi.

W dniu, kiedy ponownie się pości, miłością darzę Rumiela, błogosławieństwo świetliste;
Zaprawdę, rzec mogę, że dobrego przyjaciela znalazłem.

Niech Panchel będzie ze mną w soboty, dopóki żyję na tym świecie, gdzie barwy są płowe.
Niech słodka Maryja, i Jej Przyjaciel, wybawią mnie od obcych i wrogów.

Niech mnie Trójca osłania! Niech mnie Trójca broni!
Niech Trójca mnie wybawi od wszelkiej szkody, od wszelkiego niebezpieczeństwa.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz