wtorek, 17 stycznia 2023

Zacofanie

Jestem zacofany, bo nie korzystam z e-booków.

3 komentarze:

  1. Świetne! Takiej definicji jeszcze nie słyszałam :-) Wczoraj uruchomiłam swój pierwszy czytnik. Czyli do wczoraj byłam zacofana, a od dziś nie jestem? Genialne!

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja krótko rzecz ujmując jestem wsteczna wąskotorowa - a może nie? czasem ciekawość mnie ponosi... Jednak korzystam z e-booków. Lubię czasem coś poczytać. Właśnie myślę jakby tu sprawdzić jak Roman Brandstaetter opisał chrzest Pana Jezusa? Tu pod lasem ciężko o dobrą bibliotekę. A niektóre Chomiki ( z chomikuj.pl ) są dość wypasione. Gdyby była biblioteka ... tak to byłoby dobrze :) korzystam z e-booków i audio i chomików a poza tym jestem retrospektywna. Pomyślałam sobie że Elfy te z Noldorów to chyba by byli specami komputerowymi i każdy miałby swój czytnik z wszystkimi ich cudownymi odkryciami :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Z opisu Brandstaettera pamiętam tylko, że chrzest był wizją przeznaczoną dla Jana Chrzciciela. Nie mam skanera bo bym ci zeskanował te strony.

      Usuń