wtorek, 29 listopada 2022

O kapucynach, zwyrodnialcach i filmach

Patrząc 30 lat wstecz dochodzę do wniosku, że miałem głównie złe doświadczenia z kapucynami (poza jednym). Aż się dziwię, że chodziłem tam masochistycznie do spowiedzi. Może dlatego tylko, że tam były dyżury spowiedników poza mszą. Ale doświadczenia pozostają złe, tak jak z jezuitami.

Jestem podwójnym zwyrodnialcem: w obu kolanach mam zwyrodniałe wszystko, co się da, jak wykazał rentgen. To dlatego od kilku miesięcy ciężko mi wstawać albo klękać.

Przyjaciel z Anglii poprosił, abym obejrzał Władcę Pierścieni Amazonu, żeby móc potem porozmawiać. Próbowałem, naprawdę próbowałem zapisać się do bezpłatnego przez miesiąc Amazon Prime. Ale Amazon żąda do tego uwierzytelnienia bankowego, na wypadek, gdybym chciał przejść za miesiąc na wersję płatną. No i tu jest problem, bo certyfikat tego uwierzytelnienia jest inny niż certyfikat mojego banku, więc nie będę ryzykować.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz