piątek, 22 stycznia 2021

Infolinia

Infolinia do zapisów na szczepienia przeciw covid-19 działa podobno od 6:00 rano. Tymczasem za każdym razem, kiedy tam dzwonię, słyszę: Połączenie nie może zostać zrealizowane.

8 komentarzy:

  1. ja nie dzwoniłam na infolinię, w przychodni rodzinnej przez telefon dowiedziałam się, gdzie mamy punkt szczepień, a potem zadzwoniłam bezpośrednio na punkt szczepień. Po tygodniu oddzwonili z datą, 15 marca. Oczywiście chodzi o mamę, 82 lata.

    OdpowiedzUsuń
  2. Próbowałem już bezpośrednio na punkt szczepień: w jednym jest ciągle zajęte, w drugim nie przyjmują zapisów.

    OdpowiedzUsuń
  3. Seniorzy mogą wysłać SMS-a o treści "SZCZEPIMY SIĘ" na numer 668 908 556

    cytat z internetu, nie wiem, czy zadziała

    OdpowiedzUsuń
  4. Tak, też to znalazłem i wysłałem, na razie bez żadnej odpowiedzi. Udało mi się dodzwonić po sześciu godzinach prób tylko po to, aby się dowiedzieć, że w Warszawie nie ma już terminów wolnych szczepień, i że mogę próbować znowu w poniedziałek albo we wtorek. Cholibka, nie zdawali sobie sprawy z tego, ilu seniorów jest w Warszawie?

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja zapisałam mamę przez internet (indywidualne konto pacjenta założyłam jej przy okazji przez jej bank). Mogłam wybrać punkt szczepień z całego województwa - Lómendilu, może to jest rozwiązanie. Nie sama Warszawa a tuż pod?

    I generalnie żałuję ,ze nie wpadłam na to, że te internetowe zapisy to jak na zajęcia na studiach - trzeba zacząć o określonej godzinie najlepiej....

    OdpowiedzUsuń
  6. Bierzemy pod uwagę miejscowości pod Warszawą, jeśli się nie da inaczej. Moja matka nie ma konta w banku, więc nie mogę założyć jej profilu zaufanego i internetowego konta pacjenta. Na razie odzywają się sms-y, więc może tą drogą się uda.

    OdpowiedzUsuń
  7. Możesz jej założyć. Przez bank totylko jedna z opcji. Sprawdź uważnie.

    OdpowiedzUsuń
  8. Najnowsze dane: w Warszawie nie ma już więcej terminów szczepień, mamy czekać na wiadomość, aż będzie więcej szczepionek.

    OdpowiedzUsuń