wtorek, 25 stycznia 2022

Mało krwi

Nawet miałem pomysł rano, żeby zrobić zdjęcie pobierania krwi, ale zrezygnowałem, bo pewnie pielęgniarka by się nie zgodziła. Pobrano mi krew, ale tylko jedną probówkę na tyle badań, więc zastanawiam się, czy wystarczy, albo czy badania nie będą zafałszowane: reguła ograniczonego zaufania obowiązuje nie tylko w motoryzacji.

Nawrócenie św. Pawła. Przyznam, że jakoś nie pałam zbytnią miłością do tego apostoła, co niech mi Bóg wybaczy. Bardziej mnie ekscytuje to, że dziś jest Burns Night (byleby bez jedzenia).

2 komentarze:

  1. Nareszcie jakaś bratnia dusza w niepałaniu miłością do św. Pawła. A jak z królem Dawidem? Bo do niego jeszcze bardziej nie pałam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie, Dawida nawet całkiem lubię. Nie przepadam za Salomonem i jego mądrością.

      Usuń